wtorek, 6 maja 2014

Prolog

     Drobna ciemna postać stała w deszczu pod drzwiami kościoła. Dziewczyna drżała z zimna, jasne długie włosy przyklejały się jej do podrapanych policzków, po których spływały łzy. Czarna kurtka narzucona na ramiona wyglądała na rozdartą pazurami, ubrania pobrudzone i poobdzierane. A pomyśleć, że jeszcze po południu wszystko było tak, jak zawsze. Tylko, że teraz był środek deszczowej nocy, w zaułkach czaiły się głodne potwory, a ona miała jedynie małą kopertę.
Liczyła sekundy mijające od zadzwonienia do drzwi. Nie wierzyła, że to robi - w końcu w kościele była chyba tylko raz, na wycieczce szkolnej. Tylko, że miała jedynie ten adres, tutaj miała przyjść, chociaż nie wiedziała jak ma jej to pomóc, jej mama chciała, żeby tu przyszła...
     Drzwi otworzyły się z cichym skrzypnięciem, a na jej twarz padła jasna poświata. Uniosła głowę prawie natychmiast i zaparło jej dech w piersiach. Miała wrażenie, że widzi anioła co było kompletnie niedorzeczne. Jednak po tym co już ją spotkało... Chłopak, którego zobaczyła miał złote oczy i blond włosy, a w dłoni... Tak, to był świecący kamień.
- Kim jesteś? - Zapytał bez żadnych wstępów.
- Ja... - Zająknęła się wpatrując się w niego z mieszaniną strachu i rozpaczliwej prośby o pomoc. Czy mogła komukolwiek zaufać? Odkąd wyszła ze szkoły trafiała jedynie na potwory chcące rozszarpać ją na kawałki. Nie mogła w to uwierzyć. Potwory, kościoły, dziwni ludzie mówiący, że znają jej mamę... A może to ona popadała w obłęd? Przecież potwory istniały jedynie w bajkach, nie chodziły po Manhattanie. Wcześniej wszystko było normalne, nudna, szara rzeczywistość, zero cyklopów, wielkich psów, ogrów i innych jeszcze dziwniejszych stworzeń.
     Zamiast odpowiedzieć obróciła się kiedy w tyle usłyszała gardłowe warczenie. Gdzieś za bramą zamajaczyły dwa błyszczące punkty. Żółte ślepia o pionowych źrenicach. Stwór warknął głośniej i kłapnął pyskiem pełnym długich, żółtych kłów.
- Proszę... Ich jest za dużo... - Jęknęła błagalnie. Pisnęła cicho kiedy została gwałtownie wciągnięta przez drzwi do środka. Drzwi zamknęły się prawie natychmiast, a ona znalazła się w chłodnym kościele, a przynajmniej wydawało jej się, że to kościół. Nie zwracała uwagi na otoczenie, wszystko zlewało się ze sobą w jedną wielką plamę składających się z różnych odcieni ciemności, plamy jasnego światła i złotowłosego chłopaka wyższego od niej o więcej niż głowę. Przy plecach czuła zimną ścianę, która pomagała jej ustać. Po policzkach spływały łzy, a ona cała drżała w przemoczonych, podartych ubraniach.
- Jesteś bezpieczna. - Usłyszała jakby zza ściany wody. W głowie jej szumiało i miała wrażenie, że jej mózg zaczął samodzielnie się poruszać. Jęknęła cicho osuwając się na podłogę. Przytrzymały ją silne dłonie blondyna. Były takie ciepłe, że cicho westchnęła.
      Ciemność zaczynała się pojawiać w rogach jej pola widzenia. Już po chwili zaciskała się na niej, dusiła, pozbawiała świadomości. Upadła, a przynajmniej tak jej się wydawało. Ale nie upadła, jej małe bezwładne ciało wylądowało prosto w ramionach Jace'a.

~~~

No to hej wszystkim. Witam na moim kolejnym blogu, ogółem miałam zamiar pisać to na moim ogólnym zbiorowisku ff, ale Diana jest taka przekonywująca, że okazało się, że pół dnia poświęciłam na szukanie szablonu na tą stronę. Brawa dla tej pani! Szablon może ulec zmianie, jeszcze nie wiem. Już teraz może napiszę (da się to nazwać spojlerem? xD), że będzie to crossover z serią Olimpijscy Herosi Ricka Riordana, może się zdarzyć, że wplecie się jeszcze seria Kroniki Rodu Kane tego samego autora, ponieważ nasz kochany wujek Rick już kilka razy dał do zrozumienia, że te światy się przenikają, a ja za bardzo kocham Anubisa.
No to... Czekam na hejty <3

12 komentarzy:

  1. Kocham <3
    Już kocham, już uwielbiam :3
    Czekam na kolejny, weny!
    *tak bardzo długi komentarz*
    ~Mad :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie rzuciły mi się w oczy żadne błędy c:
    Wujek Rick będzie z Ciebie dumny :3
    Jejku, Nocni Łowcy (aaaa Jace <3), Kroniki Rodu Kane (aaaa Anubis <3) i Herosi (aaaa Nico <3) razem? Super :) dla mnie bomba xD

    Skarpeta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma błędów jest sukces! :3 Wujek Rick będzie dumny jak popadnę w trolling xD
      Jace, Anubis i Nico <3 Wszyscy razem to szczyt szczęścia, witam w Elizjum :3
      PS. Genialny nick xD

      Usuń
    2. Zgadzam się w zupełności :)

      Usuń
  3. EHEHEHEHE PADAJCIE PRZEDE MNĄ NA KOLANA, GDYBY NIE JA, NIE MIELIBYŚCIE TEGO BLOGA :3
    co tu dużo mówić - świetne, piękne, genialne. czekam na Nico x Alec albo Nico x ktokolwiek inny, albo Maleca, albo Percico, byleby była homotęcza. już ty wiesz, co mnie zadowili ^^ i Jace omg omg omg, Jema mi jeszcze daj (ups, malutki spoiler) i będę w niebie <3
    miłego płakania na Księciu! x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dianka, nie chcę niszczyć twoich zapędów, ale wiesz, że ja tutaj mam władzę nie? ^-^
      A dla ciebie najlepsze będzie połączenie wszystkich razem... Dla mnie też! xD Dopowiedziałabym coś, ale Nico dopiero za jakiś czas będzie no i wiesz... spojlery! ;-;
      Dzięki, już sobie popłakałam ;-;

      Usuń
  4. Jestem zabita i powinnam w tej chwili się kąpać ale ci komentuję. Przynajmniej może tym razem nie umyję włosów mydłem. MOŻE.
    Wszystkie trzy plakaty skończone no i "francózi" się kłaniają, więc wiesz... To dowód na to, że o ile zazwyczaj nie myślę prawie w ogóle, to dzisiaj jest poza poziomem. Spadam na dno xD
    Po pierwsze: Przeżyłam szok. To jest tak bardzo bardzo dobre, nie jestem pewna, czy może nie najlepsze, co od ciebie czytałam. Serio robi wrażenie - opis dziewoi i jej strachu, takie *wow*.
    Po drugie - Crossovery to życie. Dwie tak genialne serie, no po prostu radość, niesamowitość i tak dalej... Dorzuciłoby się do tego HP, to już w ogóle takie *space eyes* WOOOOW. Jaz' łonder!
    Po trzecie - ty wiesz! Ja czekam tak bardzo bardzo bardzo na Nico! Nie mogę się doczekać! Nico musi być i ty to wiesz, prawda? Prawda? Jace jest, więc już przednio... Jeśli chodzi o KRK to nad serią wisi klątwa i wciąż jeszcze nie przeczytałam, chociaż liczę na życie, że mi się kiedyś uda, jeśli bogowie mi pozwolą xD
    Jeśli chodzi o zmianę szablonu, to jestem za. To nie jest tak, że jest zły czy coś xD Po prostu, jakby to powiedzieć... Lubię Jamiego mocno, aczkolwiek w roli Jace'a w ogóle mi się nie spodobał i teraz jak na mnie łypie z tego nagłówka to tylko się schować pod łóżkiem, płacząc w poduszkę. Człowieku bardzo, ja czekam tak!
    Chwila, miało być: Człowieku, ja czekam tak bardzo!
    NO! Dajesz z tym ficzkiem! (Ale pierwszeństwo z mojej strony ma alico i po cichu liczę na to, że u ciebie też xD)
    Nieogarnięta wyjątkowo mocno Ja <3
    PS: Weź tę blokadę spamową!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś zabita? Idź do Nico, zaraz Cię wskrzesi :3 A to mydło to już szczegół... Niemyślenie to nasza wspólna dolegliwość, nie martw się.
      Oj no słodzisz... Wcale nie takie cudowne, przesadzasz.
      Crossovery są moim życiem chyba od zawsze... To chyba zaprogramowane genetycznie. HP i od razu Alico się kłania co? Ja już wiem, że tak.
      Nico będzie, Nico zawsze musi być <3 Jace tak samo i Magnus, Alec, Percy, Leo... O Leo ostatni chyba się zapomina ;-;
      A teraz jako najwyższy mag obozu pół-krwi dla czarodziejskich nefilim odganiam klątwę! A teraz idź w pokoju dziecię piekieł czytać KRK i kochać Anubisa.
      Nad szablonem jeszcze się zastanawiam, zobaczy się za jakiś czas.
      Lol, mówisz jak miszcz Yoda! xD

      Usuń
  5. Cud, cud, cud, potwory, Jace do ideału brakuje tylko kaczek kanibali :3 Czekam na więcej, ale Ty to dobrze wiesz :*
    Scarlett

    P.S - http://storyofdemigod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaczki kanibale zbierają armię, żeby zniszczyć świat, dla tego są nieobecne ;-;

      Usuń
  6. To było takie abwqljsigchjdnucbjshc *-* Baaaaardzo niecierpliwie czekam na nex i na:
    a)Nico
    b)Leo
    c)Alec
    d)Magnus
    e)Anubis
    No więc na któregoś pana powyżej ^^
    Weny życzę! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, każdy powinien się pojawić, ale w trochę innej kolejności :3

      Usuń